sjukhus besök

vet inte vad jag ska göra längre. vi finns inte längre.. och det har vi inte gjort på ett tag! life goes on maybe without you

ska snart iväg till sjukhuset här i nynäs och försöka få en remiss till en magnetröntgen & får jag ingen idag blir det stockholm imorgon. har så sjukt jävla ont i knät så jag vet inte var jag ska ta vägen. det är antagligen något med ledbandet i knät men jag vet inte. ont gör det iallafall!
idag blir det bara sjukhuset och vila. kan inte göra så mycket annat. ska snart börja klä på mig & sen ska jag slå en pling till  patrik hade jag tänkte. han fylle ringde mig lite inatt så ska höra lite vad han ville och så vidare..

skriver mer efter jag varit på sjukan puss & kram


blir det inget mer av det här, vet jag inte vad jag gör!


Kommentarer
Postat av: Patrik

haha fylle ringde (a):P

2009-09-07 @ 23:49:40
Postat av: jos

haha!

2009-09-08 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0