wednesday..

med dagens morgonaktivitet så vaknade man garanterat. vi var nämligen och badade i simhallen i ösmo med klassen. det var skit jobbigt. men ändå ganska roligt. när vi kom tillbaka till skolan kollade vi på film, miffo hette den. sen var det vanliga lektioner efter lunch, spanska & slöjd. men efter det var det showtäning&showplanering. på showplaneringen så vart det ett jävla liv, när det kom till vad showen skulle heta. jag blir så jävla irriterad på vissa människor där alltså! men skitsamma, det blir som det blir! sen har jag inte gjort så mycket mer än så. när jag kom hem hade jag fått ett brev av komunen angånde sommarjobb. jag fick det nere i hamnbodarna, så är det hyffsad lön så tar jag där. annars jobbar jag hos farfar, för där får jag bättre lön! höhö.
jo, juste när mamma kom hem ifrån jobbet idag så berättade hon att sömmerskan hade ringt,hon som syr min balkläning, och hon sa att det var färdig och att jag kunde komma och prova den närsom. så ska nog göra det snart. så nu är den alltså färdigsydd och klar i det riktiga tyget. jag är jätte spänd på resultatet! 
men nu ska jag kolla på film, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0