tråkig men ändå skön fredag..

det började med idrott på morgonen. faktiskt en skit rolig lektion som maria hade. gick tillbaks till skolan från gsm för att ha spanska, då vi tydligen hade nationellt prov i de :s jag hann inte göra så mycket för jag var tvungen att gå tillbaks till gsm för att hålla i min idrottslektion för 7b. det gick jätte bra och jag fick mvg på det. jag hade styrka och kondition och det verkade som om att alla va rätts så jätte trötta efteråt och det var ju bra iallafall. efter lunch hade jag so och bild. på bilden så gör jag och erika bildkollage om varandra, det kommer bli skit snyggt! efter skolan slut så gick jag hem och la mig i sängen, olyckligtvis somnade jag och sov mellan 15.30-18.00. inte så lyckat. sen hade jag absolut ingenting att göra. jag var så jävla rastlös alltså. så jag bestämde mig för att åka upp till kvarnängen och kolla på juniorerna som spelade match. dom vann med 4-0 om inte mer? kommer inte ihåg så bra men en vinst blev det iallafall och det var ju bra. träffade linda ellen stina garpen och sandro där uppe i typ mitten av 2;a halvlek så jag satt och pratade med dom ett tag. när matchen var slut åkte jag hem med mamma och pappa och kollade på lite film och myste med lite onyttigheter. jag tröttnade efter ett atg så jag gikc upp och la mig i sängen och kollade på HÅKAN BRÅKAN julkalendern.
men nu ska jag tagga inför matchen imorgon, so long suckers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0