strindberg vandring i stockholm..

var det som hände idag, alltså ingen skola! 9A & 9B tog 08.39 tåget in till stan för att kolla och skriva ner alla strindbergs citat som sitter i marken längs typ hela drottningsgatan. det var lite jobbigt att skriva ner alla, för människan kan ju inte svenska. vissa av dom orden som stod där var inte ens ett ord, aja vem bryr sig. vidare efter det lunchade vi på donken och åkte sedan efter det till nordiska museet. vi, som valde nordiska och inte mosebacke, var där i kanske 30 minuter och kollade lite snabbt på strindbergs utställningen. vilket vi inte ängnade så mycket tid åt. vi tog mest kort som gifta.  haha en sak jag verkligen inte orkar förklara. vi glömde naturligtvis bort tiden, kom 10 min försent till samlingen men. åkte in till centralen igen, dom som ville fick åka hem resten stannade kvar istan och handlade lite. vilket jag och 7 till gjorde. det var jätte mysigt, och nu vet man vilka man verkligen kommer sakna när man slutar på viaskolan. jag inhandlade 2 par nya skor. 1 par espandrillos och 1 par fejk converse. och jag har insett att jag har rätt så små fötter. storlek 34 i conversen, haha det är nästan pinsamt. samma storlek som lilla sötnosen thea! nog skämtat om mig, nu ska jag fortsätta städa. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0