resume av valborg..

med tanke på att jag hade lite ont i halsen & dunger förkyld så skulle jag ändå inte vara hemma eftersom det var valborg. kvällen började med att jag mötte lisa och thomas, vi drog hem till marcus och bara chillade lite där. måste bara säga att marcus har ballaste mamman! haha eller hur lisa? men iallafall så drog vi ut runt 10, och då var jag inte riktigt nykter. vi gick ända hemifrån marcus på estö till typ willys, och det var en jävla bit! när vi kom fram dit så träffade vi typ hela nynäshamns ungdommar. haha det var ganska många och mitt i balnd dom hittar jag #mina brudar från soruuuunda". höhö. kvällen slutade väl bra antar jag. trevligt folk, party och förfrusna fötter! pappa hmtade mig unt 00.40 eftersom jag frös så jävla mycket. kanske inte var rätt dag att ta balleringa skorna på? när jag kom hem gick jag och la mig direkt. mig smink och allting, så när jag vaknade vid 6 nästa morgon hoppade jag in i duschen direkt och somnade därefte som en stock. mamma väckte mig vid 9, för vi skulle med gotlandsbåten som gick 11.05..

men hinner inte skriva mer, puss

Kommentarer
Postat av: liss

haha ja som fan! :D VALBORG<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0