orientering snart..

just nu sitter jag i skolan, vi håller på med något engelska arbete där vi fick dra ett namn ur en burk. jag fick siddharta gutama. och det är tydligen buddha? aja det blir nog bra antar jag. efter lunch så har vi iallafall orientering, säger bara fyfan! jag är den raka motsattsen till bra, på att läsa kartor. jag tappade ju bort mig och gick vilse förra året. vi orienterar iallafall mellan 13.30-15.15, och när jag kommer hem ska jag nog vila en stund och bara ligga i sängen och kolla på mästerdektetiven basil mus. den är så jävla bra. sen på kvällen har vi grästräning, vilket är najs. fast jag har faktiskt tröttnat lite om jag ska vara ärlig. pallar fan inte ta andras skit och det måste ju tränarna också förstå, eller? men men nu ska jag fixa lite fakta på buddha snubben. CYA LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0