i'm back on track

nu är jag hemma igen från kreta. en härligt och solig semester med 28+ varje dag. vi bodde i en liten stad som hette Rapanianas, och det var ganska öde. fanns ingenting runt om. förutom den hemska maten så tycker jag att själva hotellet och poolområderna var hyffsade. men jag var ju trotts allt ute efter solen och inte maten så. tolka det som du själv vill! vi landade på arlanda 01.20 där vi blev upphämtade av pappsen. på vägen hem stannade vi på statiol och köpte varsin korv. snacka om att sakna svensk mat? kom hem runt 03.00 då vi gick och la oss ganska direkt. verkligen saknat min egna mjuka säng  om jag ska vara ärlig.  dagen därpå, idag lördag, åkte jag och ellen upp och tittade på alagsmatchen som slutade 1-1, måste säga att nynäs har en väldans otur.  men dom knep iallafall sin första poäng, GZ!  jag åkte hem, åt, kollade på tv, plattade håret osv tills jag skulle möta ellen och linda. vad vi hittar på blir en senare fråga. nu ska jag sätta på mig lite kläder. skriver mer sen. puss & kram 
 
bilder från resan finns på min bilddagbok, jjosefajne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0