härlig vinst..

[ ellen kom runt kvart över 11 till mig, för vi skulle åka iförväg till matchen för att kolla på lillebror som hade match på samma plan, precis innan våran match. så vi åkte iväg vid 12. hans match slutade 4-1. ]

idag var det match borta på gubbängens BP och nu förstår jag verkligen vad B står för. bollplan endast, alltså inga omklädningsrum eller dusch/toalett. och jag smart som jag är kommer dit i jeans och vanliga kläder. så jag fick byta om helt öppet bredvid planen, lyckat! nu har hela sköndal sett mig halvtnaken också! och jag finner faktiskt lite humor i det hela. men men iallafall så började matchen och jag börjar med att göra illa ryggen, jag och målvakten i andra laget krockar när vi båda kämpar om bollen, men jag fortsatte ändå lira. sen så började vi med att göra ett inledande mål av emma, tror jag, och vi hade grymma chanser i stort sett hela första halvleken. i början av andra tappade vi helt (?) men då efter ett litet tag petade vi in ett till och det var efter det som målen rullade in. vi taggade oss tillbaks till toppen och gjorde yttligare 4 mål. matchen slutade 6-1 till nynäs och jag gjorde 3 assist. *stolt* måste bara tillägga att carros hörnmål var sjukt snyggt, gz bruden! efter match fick man göra samma sak som innan matchen. visa sig halvnaken för sköndal, eftersom att man var tvungen att lämna in matchställen. så jag fick åka hem i typ linne & tjocktröja. fick ta brors matchshorts som tur var! och just nu sitter jag framför datan och kan knappt röra mig, har så sjukt jävla ont i hela kroppen.
målgörare i dagens match; emma, carro & mickis!

nu ska jag fortsätta vänta på ellen, hörs senare! puss


Kommentarer
Postat av: graniis

love u girl :D <3

2009-05-10 @ 11:34:04
Postat av: josefine

love u to :D<3

2009-05-11 @ 17:57:49
URL: http://josefajnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0