hallå hela pressen, radion och tven..

i fredags orkade jag verkligen inte göra något så jag tog en hemma kväll med mamma & lillebror. vi hade köpt hem hämtmat och lite annat smått och gott. vi runt 10 halv 11  sådär kom marcus thomas erik lucas oskar & elias förbi en stund. vi gjorde nästan ingenting, pratade mest. dom drog runt 12 igen. jag var vaken en stund efter dom gått sen gick jag och la mig rätt så tidigt på grund av samlingen dagen efter.
vaknade runt 9 dagen efter och samlingen var 11 på kvarnängen. vi spelade mot bollmora och det blev vinst med 8-0.  bra jobbat brudar! kvällen spenderades tillsammans med ellen linda jeppe & några grabbar till. vi var hemma hos jeppe och kollade på ngn skit äcklig skräckfilm. drog hem vid runt 1.
dagen efter var det match igen, men denna gången med blaget. matchen slutade 1-1 + några skador till mig. ska jag vara ärlig så tycker jag inte att jag spelade bra alls den matchen men. efter matchen åkte jag och ellen med mamma hem till mig. vi duschade och så sen drog vi och käkade på arena. vidare efter det fick vi skjuts upp av marie till kvarnängen igen. vi kollade på juniorerna, som vann med 6-2. efter det åkte jag hem igen och skulle plugga, blev inte så mycket av det men lite gjorde jag iallafall. just nu ligger jag och kollar på beck-det tysta skriket. och ska återgå till det nu.
hare bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0