annorlunda måndag..

det började med att vi hade sovmorgon till 9.30, skönt att få sova ut om jag ska vara ärlig. var ensam hemma när jag vaknade, bara hunden som var hemma med han sov som vanligt. fixade mig och åt frukost för första gången på länge, sen ringde jag ett samtal till farfar och bad honom att skjutsa mig till skolan. vilket han gjorde. jag kom till skolan och vi började med nationellt matte Cdel i 2 timmar. inte så farligt, satt bara och väntade i 30 minuter, INTE OKEJ! men men skoldagen gick väl bra annars antar jag. jag kom hem vid 14.00 kanske, inte så säker på vad klockan var men då gjorde jag iallafall mellis. satte på en film och kollade på den samtidigt som jag åt. just nu för tillfället väntar jag på att tiden ska gå fortare för jag har träning idag klockan 19.00 och tiden går så jävla segt! men nu ska jag iallafall packa fotbollsväskan.

" det känns som om att mina närmsta lämnar mig, det känns som om att allt går åt helvete för tillfället. det känns som om att jag vill berätta allt och lova sanningen träda fram. men det känns som om att jag inte vågar, och det gör att jag stänger allt inne. jag önskar jag var modigare, sötare och kanske trevligare men nu är jag inte det. räcker det inte så är jag förlorad, förlorad för att följa min dröm & min lycka "

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns alltid här för dig! <3

2009-05-05 @ 17:51:35
Postat av: Anonym

du måste våga!

2009-05-06 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0