Utkast: kom precis ...

kom precis hem från affären, var där och handlade lite med mamsen. dagen har varit lite seg, somnade en stund när jag kom hem. vaknade av att ellenpellen rang och väckte mig. sen var det meningen att jag skulle börjat med so arbetet om en världsregion eller pluggat lite inför engelska nationella imorgon. men inget av det vart av :o så typiskt mig! men men har kollat igenom det lite så jag hoppas på det bästa iallafall. i 55 minuter ska vi sitta med läsförståelse & grammatik. och grammatik är väl inte min stark sida precis. efter det blir det kring 30 minuters rast och det ska vi sitta i 47 minuter och göra hörförståelse. sitta ner och lyssna och antecka i 47 minuter, it's gonna kill me!  men men nu ska jag nog mysa ner i sängen snart. godnatt!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0