skolstart

idag började skolan igen. det kändes faktiskt bra. det är ju bara 5 veckor kvar tills nästa lov, och skolveckorna går ju rätt så snabbt om man tänker efter. men iallafall så slutade jag skolan 14.55 och efter det gikc jag hem till ellen. vi åt mellis och myste lite. saknat bögen! har ju inte träffat henne på 2 veckor. gullungen hade köpt chanel örhängen och navelpiercing till mig :) mamma hämtade mig vid typ 17.30 och vi åkte därefter till kvantum och handlade lite. åkte sedan hem och åt middag. och sen dess har jag bara suttit vid datan. haha! snodde brors bärbara.
ikväll vet jag inte vad som händer.. blir väl att jag ligger framför datan & tv.


kyss!

Kommentarer
Postat av: Niklas Nilsson

Du e så J**** HET!!!!!!!!

2009-03-03 @ 18:16:54
Postat av: ädel

ja fyfan jossan! du e så grymt het!!!!!

2009-03-04 @ 22:01:22
Postat av: Anonym

kan du ta bort kommentaren som står innan. det är inte jag som skrivit den. / nicke.

2009-03-22 @ 17:41:00
Postat av: robin

du är jävla het!

2009-03-27 @ 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0