skola volleyboll & olivia

började med skola som vanligt. hade matte första timmen. fick tillbaks proven. kul att få tillbaks ett blankt VG/MVGpapper. haha! men jag fick ju G iallafall. efter det hade vi NO. helen va inte ens där så det kändes helt onödigt. mentorstid i 20 min lektionen efter. fyllde i ngn utvärdering i idrott. gick sedan hem och "åt lunch" sen fick jag skjuts av papsen till gröndalshallen där vi skulle ha volleybollturnering. det bra dom 2 första matcherna där dom slutade med vinst. dom sista 2 gick väl sådär. men men när den va slut drog jag hem till olivia och kollade på ngn film med hanna olivia & anton. förstog inte själva handlingen eller ngt men. sen gick typ jag och olivia till konsum och handlade cola & chips typ. tjooockisar! haha och vid halv 8 skjutsade peter hem mig :) och nu sitter jag här...

har glömt engelskaläxan i skolan och har förhör imorgon. GREAT!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0