pimp your mobile..

det är måndag igen & jag tycker veckorna flyger förbi. skoldagen var som vanligt. förutom på matten, kerstin var sjuk. vilket verkligen inte händer ofta. hon är aldrig hemma och är sjuk, hon kommer till skolan även fat hon är dunder förkyld osv. så nu måste hon ligga på dödsbädden eller ngt, haha! nej men iallfall så på mattelektionen så pimpade jag min tele lite. eller ja, jag tejpade in hela mobilen i tejp. tänkte inte då på att den skulel bli kladdig oså. utand et kom jag snarare på efteråt. efterklok som vanligt! hade inte någon engelska idag så slutade 14.00 vilket var skönt! och imorgon slutar man 10.30, ännu skönare!

ska snart iväg till kvällsfysen som är emellen 19.00 till 21.00. gud jag orkar verkligen inte men, jag har inte så stort val. det är bara att gå dit ävn fast jag har huvudverk oså, när jag kommr hem blir det en lång varm dusch och läggdags tidigt..

ska inskaffa mig en bärbar data, och jag har hittat en snygging som jag blivit förälskad i. vad tycks :`)?
  

out 'n over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0