min helg

min helg har varit som följande
i fredags gick jag med ellen hem efter skolan. vi började men att färga hennes hår. efter lång tvekan, tog hon ur den blonda färgen så färgade vi det svart igen. färgade även mitt löshår blondare. senare på kvällen gick vi och mötte mickis och olivia. alla vi 4 gick senare efter det hem till jonte. där även marcus thomas erik lucas & elias var. dom spelade lite fifa typ och vid halv 11 drog typ mickis och olivia hem, dom skulle möta  hanna vid bussen. och senare när et bara var jag ellen jonte marcus & thomas kvar hos jonte så spelade jag och ellen en fifa match, som jag faktiskt vann! snyggt mål oxå.

i lördags vaknade jag först vid 05.30 men somnade snabbt och och sov till 11.30. gikc upp fixade mig osv. packade även fotbollsväskan klart. fick skjuts till ellen senare. när jag kom till ellen så busade vi lite och en stund efter att jag kommit kom jonte marcus & thomas. vi sjöng lite sing star och jag tror aldrig jag skrattat så mycket som då. säger bara hjärta marcus! vi gick ut och gick en sväng runt. det slutade med att vi hamlade hemma hos mig. hyrde med oss en film hem, patrik 1,5, den va väl bra. mamma skjutsade hem oss till ellen runt 1.

i söndags ringde väckarklockan 07.30 och det var verkligen segt att gå upp! halv 9 var det samling på elon för vi hade träningsmatch mot tyresö på bollmoravallen. det blev tyvärr förulst med 1-0 men eftersom typ ingen av oss ens tränat ute ens en gång så var det väl okej. spelet isig va väl sådär- vi kan mycket bättre. men iallfall så vart det donken efter matchen. mums! när jag kom hem tog jag mig ett bad, vilket var skönt.snackade med olivia och mickis på sms och bla bla bla. kom fram till att jag skulle möta dom vid arena typ. så gick vi hem till olivia efter det. gick typ direkt från olivia till bussen och åkte en station haha! hon skulle få sin mössa av ngn, hon hade glömt den. samtidigt som vi gjorde det följde vi mickis till tåget. jag och olivia gikc och handlade mjölk efter vi släppt av mickis. gikc hem til olivia och kollade på fil med anton. de va den äckligaste film jag någonsin sett fyfan! pappa hämtade mig vid typ halv 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0