jag tänker kämpa vidare!

saknar er bruuudar <3


jag blir så grymt frustrerad! det är småsakerna som stör mig mest, du klampar in mitt i allt och tror att alla ska lyda dig? men du har så fel. du förstår inet hur mycket jag kommer kämpa för det här. jag kommer aldrig ge mig, va så säker på det. när jag är klart så är du DOWN, så jävla nere. lär dig gå vidare. jag breder inte ut ngt hat eller ngt jag ber dig bara backa, stig åt sidan så löser det sig. det är bara sååå fel av dig, kanske av mig oxå men.. inte lika mycket enligt mig själv. men det är inte upp till mig hur det blir med allt, och det vet du oxå...

Kommentarer
Postat av: älskling

stå på dig

2009-03-28 @ 00:48:03
Postat av: josefine

vem är "älskling"? :S

2009-03-28 @ 14:05:30
URL: http://josefajnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0