hemma från stöten

jag har inte skrivit på tusen år känns det som eftersom jag ient har haft tillgång til ngn data där uppe så tar jag igen det nu. tänkte berätta om hur mitt sport lov har varit.
åkte upp till fjällen med linda & hennes familj + inger och gert. vi var 9 personer sammanlagt. dom 2 första dagarna åkte jag bräda, min nya burton feather. fick så jväla ont i vänterfoten eftersom att den alltid sitter fast så jag hyrde skidor i 2 dagar efter det. hoppade på bid air hoppet med skidorna och det gick bra. va rädd som fan bara.  dom 2 sista dagarna skulle jag ha åkt bräda igen men så blev det inte. näst sista dagen skulle jag va lite halv cool och testa big air hoppet igen, fast denna gång med bräda,  det gick inte så värst bra. gjorde ngt konmtigt så har on ti höftbenet nu. hopas det inet blir värre bara. satt iallafall ute i solen sista dagen och kolladepå eftersom jag inte kunde åka. 
veckan var iallafall kanon. men mycke skidåkning & mycke spel " med andra ord". vad har du gjort på sportlovet ?
  
snyggingar hela bunten! jag älskar dig bullen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0