fjällen v16

I know I should'nt have said the words that I said
but it was anger that crept within me
it is difficult to be the person you wish I would
it is difficult to pretend that nothing has happened
but something that is not difficult, it is to love you
my feelings gets stronger, my feelings grow's
and remains my pride and my hope
and it will never fall, because together we are we unbeatable

by; josefine johansson

har rätt så tråkigt. kom nyligen hem från farmor & farfar. var där en stund och umgicks med dom. mysigt! farmor&farfar är bäst! och när jag kom hem så kollade jag igenom bdb & kom på att jag kunde blogga lite för att fördriva tiden.
juste! pratade med linda om att hon kanske kunde följamed mig och min familj till fjällen vecka 16, eftersom jag var där med hennes vecka 9. men det är inget bestämt eller så än, för vi vet inte om vi har tillräckligt med bilar, men jag tror det löser sig. hon var iallafall taggad på 1 vecka i snön igen, vilket jag också är.
men nu ska jag kila iväg, jag ska kolla på beck som går på TV4.  kisses
 
vi är sugna på 1 vecka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0