nu har du något att läsa marcus..

ligger just nu i sängen med håret i en handuk eftersom jag nyligen duschat. jag pratade med marcus nyss och han tyckte att jag ahde så tråkig blogg eftersom att jag bloggar så lite. så jag fick ju ta och skriva ett inlägg så grabben har ngt att läsa.
fredagen spenderades med ellen linda garpen & sandro. först spelade vi spel, med andra ord, sen kollade vi på i taket lyser stjärnorna. jag mådde inte bra den kvällen. jag hade så sjukt ont i huvudet så jag kände mig hög, typ som om att jag var drogad eller ngt sånt. kände mig ihålig på ngt sätt. så jag var inte så rolig den kvällen vissa av dom upplevde mig som bitchig och kaxig. haha! garpen skjutsade iallafall hem oss, och släpte av mig tidigare, och det är jag glad för eftersom jag mådde som jag mådde.
på lördagen så fick jag gå upp klockan 8. så jävla pain och ta sig ur sängen så det fanns inte. jag var tvungen att gå upp så tidigt för jag skulle stå i cafeterian på kvarnängen med mamma. mellan 9 och 11.  fick värsta chocken när jag komemr upp där så är carro där! jätte kul att se och umgås med den bruden kan jag bara säga. vi pratade om dom vi hatade mest i sorunda / nynäs innan vi slogs ihop som lag. dom jag ahde mest var carro & mickis. och nu är det dom jag är som tajtast med nu :) och självklart så hatade carro typ mig mest också haha. efter det bar det av ut till torö till svärdssögården, där vi hade studentmottagning för kusin tobias och erica. det var ganska trevligt, träffade marcus där och vi pratade väl om det mesta. hade planer att vara med rasmus den dagen/kvällen egentligen men så blev det tyvärr inte. det får bli en annan gång. kom hem ganska sent, och så när vi skulle sätta på matchen sverige-danmark så kommer vi på att vi inte har 6an. great! så jag kilade hem till marcus eftersom att vi bor näst intill grannar så jag kollade på matchen oså där. vi hade jätte mysigt, grabben är störtskön!
söndagen blev det att gå upp tidigt igen. skulle in till stan med mamma, skulle ha det sista till balen osv, men det blev ju lite extra grejer som vanligt. det jag kom hem med idag var iallafall 1 kofta, 1 tröja, 1 kuvertväska, 1 vanlig väska & 1 par grå leopard leggins. när jag kom hem gjorde jag inte mycket mer än att ligga i sängen och kolla på julkalender - en decemberdröm.  och eftersom det tog slut så hade jag påbörjat nästa, pelle svanslös. 

det får räcka för den här gången. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0