sommartider

varför jag inte har skrivit på så länge är därför att jag har bland annat varit på gotland, jag har jobbat och jag har helt enkelt inte haft tid. men nu tänkte jag faktiskt skriva ett par rader.
åkte över en sväng till gotland förra veckan med pappa lillebror kusin farmor & farfar. jag farfar & pappa ägnade hela veckan till att bygga ut huset. iallafall isolera och sätta ny vägg panel. lillebror och kusin fick målar jobbet. det blev änåd en ganska trevlig resa, men värme och roligt arbete. åkte hem på fredagen och kom hem run 22.00, jag gjorde ingenting den kvällen,  för att jag va trött osv.
dagen efter så skulle jag först till min gamla engelska lärare & so lärare, kajs-marie & christian, för att sjunga på  lilla hugo'g namncermoni. grattis till plutten som fyllde 1 år idag! efter det åkte jag hem för att byta kläder. senare bar det av till torö där erik och elias hämtade mig med eriks båt. vi åkte ut till en liten ö där även thomas och elias var. dom badade och solade osv medan jag satt med filt. för det första så vrt det kallt och för det andra så får jag inte sola för jag använder voltaren mt höft & nacke. och inte bada heller för den delen för att jag är förkyld & lite halsont.
men så iallafall när vi skulle börja grilla vid runt 5 så blåste det allt för mycket så grillarna slockna. så vi fick åka hem till eriks sommarställe där vi grillade och det. JÄTTE MYS!
jag fick tyvärr åka hem sen. hade vellat stanna men hade jag gjort det hade det bara blivit problem morgonen efter så mamma fick hämta mig. kvällen spenderads med mamma, förutom erik elias thomas & lucas.

nu ska jag nog hoppa i säng, och hoppas på att huvudvärken ska gå över och förkyldningen minska. puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0