bal skolavslutning & party

balen som vi hade i onsdags ägde rum på skolan. det var jätte mysigt ordnat och jag tycker att dt var ett bra sett att komma ihåg balen på. jag var hos frissan och fixade min uppsättning till balen klockan 1. vid runt halv 3 var jag klar och mama hämtade mig och ellen. tack till ellen som var med mig där.  när jag kom hem sminkade jag mig, satte på mig klänningen, fixade  skorna osv. när vi kom  till skolan runt 17.00 så började det med att vi fotograferades osv. sen efter det var det vidare upp ttill personalrummet där  vi fick fördrink och lite snacks. vid runt 18.30 blev det nergåg till matsalen då det var dags för mat. dom som var med i balgruppen och gjorde det möjligt att få allting sådär fint som det var ska ha ett enormt stort tack. ni gjorde våran kväll kanon! efter förrätt, varmrätt & efterrätt och lite pauser med humor från våran underbara SO lärare christian så var det dags för att få guppfotot. vi skrev lite på varandras kort och sen vart det hett på dansgolvet. altifrån dans, skratt och allmänt skrik hördes garanterat. kvällen blev iallafall jätte lyckad. det föll även ganska mycke tårar den kvällen med tanke på att det var vår sista kväll tillsammans. tror jag rörde mig hemmåt runt 12 någongång.

dagen efter var det skolavslutning. den dagen har längtat efter i alla dessa år. men nu dom senaste veckorna här mot slutet har jag fruktat den. det föll ganska många tårar även idag, men inte alls lika många som gårdagen. kändes som om att tårarna var slut. när vi sagt hejdå & lycka till till alla, så begav jag mig hemmåt. se efter ett atg kom ellen & lina hit till mig. och vi fixade oss lite  innan middagen. så nu ska jag alldelles strax ner och äta, menen först smink mig.
vad som händer ikväll återstår att se, det jag vet är att jag kommer umgås med ellen och linda, säkert fler en vilka vet jag inte än.  vi kommer ha en underbart rolig och trevlig kväll. kommr nog gå en stund till nicksta också skulle jag tro.
puss & kram                                                         out 'n over

lite bilder från balen






oså tillsist en skitsnyyygg bild på mig och thomas.

Kommentarer
Postat av: madde

är du och thomas tsm eller är ni bara kompisar?:)

2009-06-12 @ 01:05:26
Postat av: josefine

haha bara kompisar :)

2009-06-12 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0