rubrik (?)

godnatt, eller ska jag säga god morgon? klockan är way to much och jag sitter här och gör egentligen ingenting.
kvällen spenderades hos caroline. jag och ellen åkte dit vid runt 7, och när vi var där så kollade vi på film med putte, karlsson didi. sen kom bullen & jocke oxå, dom hade tydligen cyklat till kvantum i nynäs för att handla godis och sen cyklat tillbaks till svalsta igen. haha inte för jag förstår hur dom pallade det men. jag oting. ch ellen tog iallafall 12 bussen hem som gick från porthus, fick skjuts dit av carros pappa. fast den bussen gick tydligen bara til ösmo, så vi fick ta tåget därifrån.. men men, kom hem runt halv
och just nu sitter jag bara vid datan och gör ingenting speciellt. pratar med tobias och ska antagligen fortsätta med det nu. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0