ny blogg, nya möjligheter..

hade faktiskt tänk börja blogga igen med en ny blogg! ska be ngn fixa designen senare, aknske ska fråga sofie från sorunda(?), hört att hon är duktig på design.

 min dag idag började med att jag försov mig, som absolut inte är likt mig. visserligen var det inte länge men iallfall.. halv 8 ropar mamma om jag är vaken och jag flög upp ur sängen! kom i tid till skolan, fats jätte stressad och jättetrött! första lektionen var svenska och jag hade oturen at hamla bredvid ett asvarmt element, så jag vart ännu segare & tröttare! dagen rullade på lååångsamt. sista lektionen var ev idrott i gsm. pappa plockade upp mig 10 i 3 därifrån och så åkte vi hem. vem pallar gå liksom? haha. men när jag kom hem så åt jag en macka, gick upp på mitt rum och kollade på livet enligt rosa avsnitt 7-10. måste ha somnat strax därefter :o för när jag vaknde var klockan plötsligt 21.06, när jag kom ner så fråga mamma om jag kände mig dålig eftersom jag hade somnat, men nej nej som tur är. lite senare laddade jag hem filmen flyga drake och den flimen var både hemsk & jättebra. den ingår lite i NP som jag har nu på tisdag & torsdag så tyckte det var passade att se den idag. men men nu sitter jag här och kan inte sova, som mickis inte helelr kan på grund av hennes lilla olycka idag, mihi! klockan är låångt efter läggdags och funderar på att snart krypa mner i sängen.
fast juste nu känns det som om hjärtat stannar lite då och då på mig! känns lite läksigt faktiskt men, godnatt!
love j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0