linda & andra avenyn..

fick sluta tidigare från spanskan idag, det va ioförsig skönt men han sa ngt om ett test imorgon och jag pallar inte! sen så har jag även matte prov imorgon på kon pyramid, kub & allt va det nu heter. så jävla värdelös och onödig kunsakap enligt mig. det ändå jag vill och behöver kunna är ju plus, minus delat & gånger, och det kan jag! ush skönt att det snart är lov iallafall så man slipper skolan på ett tag. på lovet ska jag röra på mig mycket och umgås med bara glada & posetiva männsikor, nämligen familjen ahlberg/gullström. kommer bli så jävla kul!
iallafall så ska jag ringa linda snart. vi ska kolla på andra avenyn tillsammans ikväll, den ändaav mina vänner som verkligen kollar på det om & om igen som jag, och så ska vi umgås och mysa! saknar henne.  ikväll efter det kollar jag väl lite på matten och så. men ska dra så ses
    

Kommentarer
Postat av: oskar

snygging!

2009-02-19 @ 21:28:44
Postat av: wille

smexig ;)

2009-02-19 @ 21:29:40
Postat av: Anonym

flexig ssdhit för helvete använd bättre ord pojk

2009-05-11 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0