uselt josefine, uselt!

dagen började med att jag vaknade vid typ 1. det var tusen år sen jag vaknade så sent. men iallafall så kollade jag på film efter jag vaknade så låg i sängen några timmar till, vilket var skönt. vid typ 4 ringer olivia och mickis och frågar om dom skulle komma till mig eller inte,  och det skulle dom ju eftersom vi skulle äta tillsammans idag. middagen vart iallafall totalt misslyckad! vart nästan ledsen för det vart så jävla dåligt. men iallafall så gick vi ut runt 7 på en liten pomenad. mötte upp ellen och så gick vi runt lite. drog hem till olivia och hämtade hennes träningsgrejer och såg slutet på melodifestivalen. gick ut igen och gick till busshållsplatsen för mickis & olivia skulle med 22.00 bussen hem till mickis. jag och ellen vart kvar. vi mötte klacke först sen gick vi och mötte jonte thomas marcus mfl. slutade hemma hos mig med att kolla på film - beck. jag ellen thomas jonte & marcus. och nu sitter jag här och klockan är som vanligt för mycket..
 sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0