tobias, vi saknar dig

hade nationella idag, vette fan hur det gick asså! finns fortfarande bara en sak som snurrar runt i min skalle och det påverkar allt jag gör! resultaten i skolan blir sämre, jag mår sämre! iallafall efter lunch så hade vi avslappning/massage. rätt skönt. efter skolan gik jag typ och mötte mickis och sofie. vi gick till willys och handlade ljus & rosor. tog bussen till björsta och vi gick till olycksplatsen! vi tände 4 ljus för dig, tobias, du fick en bukett med röda rosor och ett kort där det stog vi saknar dig, kom tillbaka. josefine & michaelan. både jag och mickis fällde massa tårar, tårar för dig! sofie va ett underbart stöd, thanks to u darling. men iallafall så tog vi bussen hem efter vi varit där ett bra tag. vi stack och käka och mötte upp olivia efter det i centrum. vi gick först bort till bannantorget där jag verkligen markerat att jag varit idag. jag halkar ju självklart ner för den där sten grejen och slår i knät! GZ JOSEFINE. men iallafall efter det gick vi in till olivia och kollade på ett as mobbat program på mtv. haha! sen så skulle vi alla kolla på film med anton men så kom sofie & mickis på att dom skulle med bussen så dom typ rusade iväg ill bussen coh kvar vart jag anton och olivia. kollade på ngn äcklig skräckfilm :o the grudge 3 (?) men iallafall så följde dom 2 med mig en bit när jag skulle hem vid typ halv 10. men nu ska jag gå oh lägga mig tror jag. ska upp tidigare imorgon och gratta mamsen som fyller 42 år <3

   
1. från oss till dig <3       2. många som sörjer     3. aa där lyckas jag trilla ner, liggandes till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0