snart dags för ledighet..

det  är återigen måndag och dagen rullade på som vanligt. fick reda mitt resultat på svenska provet om svenska språkhistoria. jag fick 29.5 alltså godkänd och jag vart så jävla glad. trodde inte att jag skulle få G ens eftersom jag hade fel svar på instuderingsfrågorna men eftersom jag läst i svenska boken så klarade jag mig på grund av det. gick iallafall hem från engelska lektionen för att gå hem och skriva på min vg/mvg inlämning om william shakespeare. 
har matteprov på onsdag morgon och slutar den dagen klockan 13.00 har fått ledigt för jag ska göra lite saker med pappa. annars händer inget mer speciellt denna vecka.
endast 4 dagar kvar till sportlovet, så jävla skönt med avkoppling ett tag och skjuta allt skolarbete åt sidan.
och endast 6 dagar kvar till jag åker med linda och hennes familj till stöten, sön-sön, det kommer bli så jävla bäst. längtar darling

men ska fortsätta kolla på sk'rgårdsdoktorn för att sedan träffa mickis & ollan (?) innan fysträningen ikväll! kommer bli pinsamt säger jag bara..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0