skön helg trotts allt

jag har inte skrivit på ett tag men jag tänkte sammafatta min helg

i fredags va jag inne till typ 9 eller ngt sen gick jag ut och mötte lisa mfl och vi hängde bara. messade mycket med mickis om att hon skulle komma till nynäs och sova hos mig. efter ett tag fick hon skjuts av sin pappa. när hon kom så hängde vi bara ett tag och efter ett tag gick vi hem till mig. när vi kom hem satt vi vid datan och kollade på en beck film. mys mys!

i lördags gick jag och mickis upp typ halv 11 (?) för vi skulle med tåget som gick 12.09. fast innan vi gick till tåget så typ sprang vi till olivias hur och hämtade laddare. haha men vi hann med tåget som tur va. vi mötte nancy på tåget och pratde lite med henne. efter vi varit i stan ett tag drog vi hem till olivia. där vi kollade på ett dejt program haha! haha vi va där ett tag sen drog vi till donken. gick tillbaks hem till olivia och umgicks lite bara. tog typ 5 tåget tillbaks till nynäs.
senare på kvällen drog till en början jag och mickis på ferre. sedan kom olivia och natalie också. hahah fett skön kväll btw. gick hem med sharre vid typ halv 1. när jag kom hem så kollade jag på ännu en beck film sen somnade jag.

om ett tag så ska jag dra iväg på fotbollsträning. det är A & C + ungdom som tränar idag :) de blir nog as bra. lite sega idag bara säkert. och senare idag så måste jag skriva klart mitt no arbete som ska vara inlämmnat och klart.
men ska dra vidare CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0