np fiskning & bad

började som vanligt imorse med nationellt prov i svenska igen. det var del C idag och skrivtiden var 3 timmar. man lessande riktigt fort faktiskt. men iallafall så valde jag att skirva en novell och det va lite små klurigt att komma på ngt bra. varför jag valde det vet jag fan inte för jag är inte speciellt bra på det. men oandra sidan är jag inte bra på så mycket ändå så.. men vi har ju halv hälsovecko nu, så i tisdags hade jag avslappning efter lunch och idag hade jag fiske! haha så jävla skön när jag tog mina val asså! det var lite kallt faktiskt. men fick skjuts dit & hem av krestin (a) iallafall så när jag kom hem va jag så jävla frusen så jag tog en simtur i badkaret, med badkulor och badrosor. jätte mysigt. när jag var klart med det så kollade jag på en film & värmde mig under täcket, och sen ikväll ska jag ner och hjälpa farfar med firman & tjäna lite extra pengar. vad händer ikväll? hör av dig!
  
1. snö innanför jackan & otroligt rolig dag! 2. kungen på att foto? 3. ler?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0