mysig dag i stan

kom hem för en liten stund sedan. min dag har sett ut som följande.
sov hos ellen pellen, vi vaknade av ellens väckarklocakn typ 11 för vi skulle med tåget in till stan som gick klockan1. träffade linda på tåget och väl inne i stan gick vi runt i lite olika affärer osåvidare. mötte upp sovi vid typ runt 4/5 kanske så gick vi och åt mat på coffehouse by george elelr va det hette. va jätte mysigt iallafall :) sen vid runt 6 började vi pallra oss mot bion där vi skulle se på "i taket lyser stjärnorna". det var verkligen sjukt bra. både rolig & sorglig. jag och ellen grät väl typ större delen av filmen, mihi. när vi kom hem från tåget gick vi hem till ellen & hämtade min väska. sen gick vi ut på promenad då jag mötte dennis, och sen efter det träffade vi marcus jonte & thomas. kom hem runt 12 kan jag tro.
när jag kom hem satte jag på mig mysiskläderna och satte mig vid datan. men nu ska jag ta och sova förjag har träning imorgon. CYA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0