matte prov..

ligger juste nu i sängen med brors bärbara. skönt att låna den när han inte är hemma. han är nämligen innan på aik match med klacke och dom antar jag. men jag ligger som sagt bara och degar och är allmänt trött.  min dag såg ut som vilken onsdag som helst nästan. började med matte prov om cylindrar kon rätblock och allt det där. förstår inte ett skit av det så provet gick nog åt helvete men jag pallar inte bry mig. hade mentorstid efter det, kollade på ngn no film. inte så värst intressant. men sen lunch och efter det spanska. där vi redde ut allting! vart ganska oseriöst och så. men nu har vi nog löst det ganska bra faktiskt. får se hur det bir med det. pappa hämtade mig vid 13.00 från skolan. hade fått ledigt dom sista 2 timmarna. jag och pappa åkte iväg och shoppade lite oså kom hem runt 18.00 då¨vi även lockade upp mamsen från jobbet. nör jag kom hem sen slog jag in lillebros present, han fyller 14 år imorgon, och tog även en lång dusch. vilket var skönt. vad jag ska göra nu är väl att leka klart på bilddagboken oså för att sedan bädda ner mig i sängen.

ett plus till oskar milton från uppsala som ringde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0