happy birthday!

idag är det den 6 februari och då fyller min älskade ellen 15. gratta henne!

hade kärleksdag i skolan idag. orkar inte ens förklara! men slutade iallafall 1 idag, vilket var jävligt skönt! kom hem såg lite på tv och sen gick jag ner till farmor&farfar till 3 för jag skulle hjälpa honom med lite saker och tjäna lite extra pengar.  när jag kom hem så började jag skriva lite på arbetsbeskrivningen om planet i NO.
nu sitter jag coh väntar på mickis som missade bussen -.- emn hon skulle ta tåget eller ngt istället. ska möta henne vid tåget iallafall och sen ska vi på bejes minnesstund. kommer gråta massor, saknar dig tobias! efter det så ska jag möta ellen & sofie för vi ska äta födelsedagsmiddag med ellen ute. sen så ska vi hem tll ellen och baka tårta, linda kommer då med! 

vad ska du göra ikväll? hör av dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0