grattis lillebror på 14årsdagen <3..

GRATTIS TILL MIN LILLEBROR PÅ 14ÅRSDAGEN <3

kom precis hem från viakvällen. brukar inte gilla dem så myckt men ikväll va det helt okej. började med att efter lunch dansade jag sofie jennifer mfl loss i klassrummet till högsta volym. det va najs. sen fick vi gå hem halv 2 men vi stannad eoch dansade lite. gikc hem till farmor&farfar och åt lunch. nör jag kom hem sen skrev jag klart mitt engelska arbete om shakespeare, vg / mvg delen. hoppas på det bästa. kom tillbaks till skolan halv 6. fixade lite oså. och sedan kvart över 6 gick jag ner till klass 2b och tittade när dom sjöng. så jävla söta så det finns inte! sen efetr det rullade kvällen på och jag gick hem vid halv 9. och nu ligger jag här i sängen med datan och vi har kalas där nere men jag orkar inte. har huvudverk. men ska kolla på film, nås på mobilen.

lov imorgon! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0