fredag

har lite tid över så jag tänkte skriva lite. dagen började med idrott i tennishallen. haha kungligt bra är jag också! tolka det som ni vill. tog bussen till skolan & hade spanska. efter det skulle vi sett klart på en film på svenkan, men filmer var borta (?) så vi lekte lite och fick fika! myspys. efter det var klockan 11.30. jag stannade inte utan jag drog hem. självklart så somnar jag framför tv så jag sov ett tag. och när jag vaknade vart jag jätte seg & lat! gick iallfall upp pch började packa lite smått till stöten! gick sedan efter det ut med hunden vid 18.00 kanske, och efter det har jag bara suttit vid datan och lekt! nu börjar tden rinna iväg och jag ska iväg och möta sötlisa. have fun tonight, i will. CYA
 
i really love you guys!

Kommentarer
Postat av: Linda

WOHO fjortis bilden elleeeer?

älskar dig med

2009-02-21 @ 02:51:03
URL: http://lindyhsa.blogg.se/
Postat av: josefine

självklart (:

2009-03-01 @ 19:36:30
URL: http://josefajnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0