soliga dagar, det gillar vi..

ligger just nu i sängen & väntar på ellen.  har nyss ätit middag med familjen, och det var galet starkt.  och nog för att jag är gnällig men det var verkligen sjukt starkt.
snart ska jag börja packa träningsväskan, men innan det tänkte jag sitter här och dega ett tag till. träningen början 19.00 och håller på till 20.30, efter det ska jag hem duscha snabbt sen byta om och fixa mig för sen ska jag till marcus & glo film. saknat min BFF! haha, och det är så jag spenderar min kväll. trevligt trevligt!
imorse blev jag väckt av mamsen, det blev ännu en dag uppe på torö, där vi solade och hade mys. och för att tilläga en sak så badade jag faktiskt också.. tro det eller ej men det gjorde jag. och jag som är livrädd för sjöväxter, och vattnet med för den delen :s, badade med flytväxt. kände mig ganska töntig med tanke på att min lillebror skrattade åt mig & tyckte jag var jätte töntig som badade med flytväxt . sen så har jag faktist rott lite så bygger på mina muskler lite extra, haha kan behövas! kom hem vid 4 kanske då jag duschade osv
time to go, måste packa väskan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0