träningshelg

dagen har bestått av mycke träning faktiskt. började med att jag gick upp vid 9, tog cykeln och cyklade till hamvik där samlingen till trialton var. den första delen av den var 250m simning. vilket var sjukt jävla jobbigt. trodde inte det skulle va så jobbigt som det var. kändes som om att man fick kramp, det var ju inte så jävla varmt heller. men efter det så vare bara att klä på sig fort som fan, tack erica som hjälpte mig knyta skorna och dra ner linnet osv :) va lite svårt när man hade allt blött under. sen vare bara att slänga sig upp på cykeln och cykla. cykelsträckan var på 6km, runt ringvägen, efter ca 3 km hoppar min kedja av. och jag kunde verkligen inet laga den så jag kastade den i diket och sprang resten till målet. ganska typiskt eftersom att jag inte var speciellt trött, så hade ju pallat mer men :o sen när jag kom till mål där man skulle lämna cykeln och springa 3km stannade jag. eftersom jag var långt efter pga att cykel paja, så valde jag att dra mig ur tävlingen. kul! bev ganska lack på cykeln, det förstörde allt! 
efter det åkte jag hem, duschade och kollade på film. efter det vare bara att packa ihop träningsgrejerna igen, för då bar det iväg till kvarnängen där jag mötte upp ellen och kollade på blagsmatchen som herrarna spelade mot aspudden. där vi efter ett tag kom på att max från svensson svensson, eller håkan från sunes jul spelade. haha :d nynäs vann iallafall med 3-0. efter matchen gick vi ner och bytte om till träningskläderna, för vi hade träning. och det som var suck med det var att vi hade kondition träning. vilket var ganska jätte jobbigt!
efter träningen duschade jag vickan & ellen i ett av omklädningsrummen, sedan åkte jag victoria erica & ellen i stina's bil till gröndalshallen där vi skulle äta middag & spela bowling med laget. jätte trevligt hade vi under middagen och det tillkom många skratt.bowlingen blev som en match där jag victoria & perdie var ett lag, och erica ellen & stina var ett. vi vann dåra! efteråt gled vi runt lite i stina's bil och kollade till lövstock osv.
nu efteråt är jag ganska slut i kroppen och har ganska ont i handleden & fingrarna. haha. en sak som är negativt är att min höft bara verkar bli värre och värre..
men men imorgon är det match som gäller. vi skulle ha kört match mot, aa jag kommer inte ihåg vad dom hette, men dom fegisarna balla ur. så när blir det nif rött mot nif blått imorgon. heja rött! cya tomorrow at kvarnängen klockan 11!
  
nu ska jag sova, eller kolla på film. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0