vila i frid, jag tänker på dig..

haft en skön vecka i sälen, trptts den dåliga snön. men det är väl smällarna man får ta när man åker så sent i guess?
på lördagen åkte vi skidor mellan 9 och 16. när vi kom hem packade vi ihop allting snabbt och vi kom iväg från stugan vid kanske 18.00. sen vare en lååång bild resa hem, men jag sova lite iallafall. kom hem strax efter 1 på natten. gick inet och la mig direkt precis. jag öppnade min poste & satt vid datan till ungefär 3. prratade även med ellen i telefonen under den tiden. jag kom in på mitt 3 handsval. Hotell & restaurang i Malung, Sälen. vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska flytta dit eller gå i haninge. det återstår att se.
vaknade runt kvart över 12 imorse. och sen låg jag i sängen typ hela dagen, jag behagade inte ens att gå upp och äta, great! men så fick jag sms av ellen runt 17.00 om jag ville med upp till kvarnängen och kolla på ngn match där. och det gjorde jag. vi frös ganska mycke där uppe! så jävla kallt. men men nu ligger jag här i sängen och myser och ska snart sova. puss
  


Kommentarer
Postat av: kusin

du ska inte flytta! :O<33

2009-04-20 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0