nationellt prov i matematik

veckan som varit har varit helt okej, fast ändå inte.
det började med imåndags med att jag fick ta igen ganska mycke från veckan innan eftersom att jag va i sälen. annars hände det inte ngt speciellt på varken måndagen eller tisdagen. men på onsdagen hade vi no prov, eller läxförhör, eller vad jag ska kalla de? gick iallafall inte bra. hade ju inte pluggat, för jag orkar verkligen inte med det där. och på torsdagen hade vi sovmorgon till 8.45 då vi började med nationella i matte, b1 och b2. det gick väl sådär. det kändes ganska enkelt fast ändå inte. haha!
idag är det fredag, jätte skönt med helg! men jag har ingen aning om vad jag ska göra. så hör av dig om det händer ngt. nu ska jag kolla på film oså. puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0