ingen skola för min del..

match igår mot sätra, en väldigt bra och spännande match. bra krigat tjejer även in i det sista. så jävla skön när vi bestämt oss för att sätt bollen i nätet så gör vi det. matchen slutade iallfall 3-3, det var blagsmatch så jag har ingen aning om hur nynäs ligger till i serien men iallafall, bra lirat brudar! GO CARROUW säger jag bara, mohaha.  somnade någon gång efter 12 tror jag inte så säker, men imorse när mamma väckte mig så var jag så tjock i halsen så jag fick vara hemma idag. nu efter lite halstabletter och varm oboy känns det lite bättre. måste bara säga att jag har sån jävla bra tajming med tanke på att det är valborg imorgon, men de löser sig nog.
just för tillfället ligger jag i sängen och kollar på pippi långstrump i söderhavet. den otecknade versionen. jag älskar ju barnsliga filmer oså så det passar mig att ligga här i sängen med datan och bara slöa medans jag tittar på det.
klockan 6 ikväll ska jah iallafall jobba och tjäna lite pengar. nej men dags att återgå till filmen, skriver mer senare.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Graniis

JOSSÄN :D <3

2009-05-04 @ 18:25:00
Postat av: josefine

CARROUW :D<3

2009-05-04 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0