balklänning's time

jag ringde precis ett samtal till elgiganten och undrade om min data med större minne hade kommit in dit, men det hade den ju självklart inte -,- trött jag blir! men men iallafall så ska jag och pappa fixa det i veckan.
om bara några timmar ska jag och mamma till skräddaren för att ta mått och så till min balklänning. jag är jätte nyfiken på hur resultatet blir i slutändan faktiskt!
men just nu ligger jag bara i sängen och degar med datan, vilket inte är så ovanligt. kollar även på alla 3 delar av serien vi på saltkråkan, dom är så jävla söta & fula alltså! men det var en sak som jag blir så väldigt frustrerad över, och de är när man väl har lov och ska vila ut sig, tror du inte man är klarvaken vid 8 då? det är så jävla typiskt asså.

ska fortsäta kolla på saltkråkan, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0